fredag 28 september 2012

Klen klenare klenast....

Oj så nu är jag hemma igen och det är väldigt jobbigt jag är så klen att jag inte kom kommer upp från  något jag satt mej i. Har en massa ångest och skit, läkarna säger att sjukdomen går åt fel håll håll just nu, men det hoppas jag att det ordnar sej det är inget vidare med min blogg just nu blir iingen just klokt med något.
Jag har fått en tid till Vidarkliniken, fick en tid den 26 november och skall vara där i 10 i tio dagar, beror sej på hur jag mår..

8 kommentarer:

Maud sa...

Tur du har stor familj som kan hjälpa! Njut av all kärlek! Kram Maud

Anonym sa...

Massor av varma kramar till dig!!!!

//Anne-Lie me' Jack och Micka

Anonym sa...

Härligt att du är inne på bloggen igen Haja. Hoppas du kan samla krafter nu hemma bland de dina och dina älskade hundar.

Kramar i massor
Annika

Anonym sa...

Sänder massor med styrkekramar. <3

/AG

Anonym sa...

Hej på dej - härligt att du orkar skriva i din blogg igen! Hoppas du orkar skriva något litet varje dag - och hoppas du kan samla krafter nu! Kraaam/ Kanna

Anonym sa...

Jordens alla styrkekramar till dig! Ewa

Anonym sa...

Många kramar till dig Harriet, håller alla tummar och tår att du kommer till Vidarkliniken, tänker på dig /Ulrika och Emser

Catherine sa...

Harriet, hoppet finns alltid kvar! JAg tror o hoppas! Finns inga men utan ska! Du SKA till kliniken, för du har piggnat till dess! Ingen annan tillåter något annat!

Jag tror o hoppas att vi kan ta våran tränings helg nästa år!

Vi ska ju köra en sväng på goldenspecialen nästa år! Om den ställs in så SKA vi ju på KM :D

Tänker varje dag på dig, kramar dig i mina tankar varje dag!

BAMSE MEGA BIG KRAMAR!!!!!