torsdag 19 juli 2012

WT i Sanda...

vilade mej i form hela dagen när klockan var fem åkte jag, Herkules, Hugo, Wissla och Börje till Sanda och WT.. Jag kände mej helt lugn ingen nervositet alls. Börje var med som funktionär och fick ta till bössan för kvällen.. Hugo och jag följdes åt genom hela provet, det var deras första WT tillsammans och Hugos första start någonsin..
Som jag skrev på fb så kan jag inte i ord beskriva hur glad jag är äver dom två dagar som varit och at jag har orkat genomföra båda grejer som jag verkligen sett fram emot.. Vi skrapade ihop 66 p och jag tror det är väl ett 2:a pris då.. Fick beröm för vårat fotgående vid vattenstationen (stolt matte) det var en väldigt lång sträcka.. Det var svårt för mej i bland att ta mej fram lite eländig terräng vid vissa stationer och diken och grejer..

Tog inga bilder i kväll, den här bilden är från Goldenspecialen förra året..

Tyvärr kommer jag inte att delta på Goldenspecialen i år, känner att det kommer att ta för mycket av mina krafter medan jag håller på med behandling, blir lite för tufft.. Jättetråkigt är det men jag måste nog tänka på att krafterna skall räcka till att orka med mina tuffa behandlingar.. Men räknar med att komma igen till året därpå..
Nu har jag skrivit av mej lite så nu kanske jag kan gå till sängs, tror jag kommer att gå igenom provet hela natten...
God natt och sov gott Kram Haja

2 kommentarer:

Linda & Fixa sa...

GRATTIS än en gång! Ni är så jäkla BRA! Ni är verkligen samspelta du och Herkules, det jag såg på kennel-träffen såg super ut! :)
Förstår tankarna kring Golden-specialen.. Nästa år ska de väl dessutom slå ihop KM och Golden-specialen? Så det går samtidigt/samma helg? Då måste vi gå runt och mysa och titta på alla fina hundar!! Och så heja på varann såklart, inte helt omöjligt att jag startar Fixa i nybörjarklass på WT't.. ;)

Kram Linda & Fixa

Catherine sa...

STORT STORT GRATTIS!!!!! Tycker att det gick super!!!!!! Ni är grymt duktiga !!!! Skönt att du mår bättre! Jag förstår om goldenspecialen, Nästa år då kör vi för fullt!!!!! STOR KRAM!!!!