söndag 2 september 2012

Frukost...

Idag blev det frukost på sängen, dagen verkade börja ganska bra, efter frukosten slumrade jag och Herkules en liten stund till, lite mätt magen och bara få somna om det är väldigt skönt det.. På förmiddan åkte jag till min mamma och hälsade på en stund, Lissa och hundarna var där också.. Sen hem och åt en god middag, jag börjar få det lite svårt att äta igen, är ständigt uppblåst i magen och smakerna blir också mer och mer förvrängda, får äta små små portioner..

Så här åt vi alltid frukost på söndagarna när barnen var små, hade då inga stora hundar som tog plats förstås. Tror hundarna tycket det var en mysig stund, allra helst när man fick smaka lite av smörgåsen.. Vi satt ju inte vid bordet, för där får dom ingenting.. Sen har jag varit trött och sovit helt eftermiddagen på soffan.. Börjar bli lite less på den här tröttheten, blir väl värre ju mera höst det blir och att inte kunna vara ute lika mycket längre. Måste försöka hitta på något att sätta händerna i, kanske skall sticka något till mej själv.. Fick besök av Börjes bror Göran och vi satt och pratade en stund, i morgon skall jag också få besök och så börjar kören i morgonkväll det skall bli kul..
Nu får jag luta mej tillbaka i soffan en stund igen..
Kram Haja!!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

19itoTänker mycket på dig. Vad du kämpar och håller humöret uppe. Tänk att man kan hitta ljusglimtar i allt! Det är fantastiskt. Många kramar till dig i höstrusket.