torsdag 6 september 2012

Bloggtorka

Nu har det varit lite bloggtorka ett tag, men just ligger jag på sjukhuset igen.. Jag var på strålning i tisdags över dagen bara, när vi skulle åka hem med flyget fick jag världens frossa. I planet var det egentligen väldigt varmt men jag hade filt plus två jackor över mejnoch frös ändå.. Hade tagit mitt orospiller så resan gick bra. När jag kom hem så frossade jag ännu mera och febern steg mot 39 grader, ringde onkologen och jagbskulle ta mej in.. Tog en massa prover och någon infektion i kroppen fanns det, får nu antibiotika intravenöst.. Just nu är jag mest rädd för att inte bli utskriven till helgen, våran kennelmatte kommer ju den här helgen och den är lite helig för mej skall bli så kul. Tror det ordnar sej på någotvis, här ifrån brukar inget vara omöjligt det ordnar sej nog. Och det verkar som det gör det min läkare Karin var precis här hon tror eftersom jag mår så bra idag trodde hon det var möjligt att bli utskriven i morgon, det var några värden som hon ville skulle vända först. Nya prover i morgon. Jag har varit på ultraljud för att kolla levern och mina gallgångar, resultatet blev inte så bra difusa bilder på gallgångarna, men det var i alla fall inget stopp. Just nu sitter jag och skriver på Lissas iPad (tror jag det heter) så dagens blogg kanske blir lite hipp som happ.. Annars skiner solen utanför mitt fönster, jag har lyxsviten med havsutsikt här på onkologen. Nej nu har jag väl inget mera att skriva om idag men desto mera har jag att skriva om i och efter helgen.. Det skall bli mycket hundprat och träning ser fram emot den här helgen bara att hålla tummarna att allt går i lås.
Kram alla som läser bloggen /Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas hoppas att helgen blir precis så som du vill att den ska bli!!!
kram Annika L

Anonym sa...

Heja Haja, vi håller på dig! Kramar från Eva & Linda