lördag 15 september 2012

Stora depparedagen...

Inatt har jag haft sån ångest, tårarna rann utför mina kinder i morse vid halv fem..har varit skör hela dagen.. Hade ett väldigt trevligt besök på förmiddagen som förgyllde ett par timmar. Ulla kom på besök och vi pratande bort lite tid.
Efter lunchen, palsternacksoppa och nyponsoppa kom Börje och hämtade mej och vi åkte hem en liten stund. Hundarna var jätteglada att jag kom hem visste inte till sej av lycka.. Det var bara Hugo hemma, Oskar jobbade. Fick veta att Herman hade det jättejobbigt på fastlandet, får se hur det går för honom annars får han komma hem igen och det får ju vara ok i så fall.. Nu när jag kom tillbaka till sjukhussängen igen fick jag igen en sån ångestgrej och tårarna bara rann.. Bara hoppas natten blir bättre..
Kram Haja!!

5 kommentarer:

Åsa S sa...

Stor kram till dig

Anonym sa...

Så mycket kramar som bara finns i hela världen till dig från oss!!!!!!!

//Anne-Lie, Jack och Micka

Linda sa...

Idag har vi haft jätteblåsigt här i Säffle. Det är bara för att vinden skulle kunna föra med sig mina varma kramar till dig ännu snabbare!! Så jag hoppas du fått dom levererade nu. Tänker på dig!

Kramar från Linda & Fixa

Anonym sa...

Tänker på dig ! Kramar i massor! Monica

Anonym sa...

Sänder en bamsekram och önskar Dig lycka till i morgon!

<3 Kram / AG