fredag 14 september 2012

Nästan storm ute...

Vilket oväder det är ute idag. Det är en speciell dag idag, minsta sonen (19 år) flyttar till fastlandet idag. Jag skulle ha varit med men min kropp sa annat den här gången, jag är fortfarande kvar på sjukhuset.. Ute blåser det nästan storm men det verkade som resan över har gått bra.
Idag skulle jag tappa av vätska ur min högra lunga, jag lite svårt med andningen blir lätt andfådd.. Men det gick inget vidare det var svårt att hitta rätt och där som dom behövde sticka där vätskan var blev det för riskabelt att sticka. Idag har jag också lite jobbigt med magen som är som en ballong och det gör ont, har fått trycka på smärtpumpen vid tre tillfällen... Jag kommer att bli kvar över helgen och tills pengen är på plats på tisdag. Kommer att få åka hem på permis i helgen, måste hem och nosa på hundarna lite, längtar så efter dom.. Fick precis besök av min sjukgymnast som kom med kompressionsstrumpa till mitt vätskefyllda ben, kändes skönt att få på den..
Har också haft besök av Anton han var här i ca två timmar, skulle hjälpa mej att kolla på en ny telefon, en iPhone skall det bli. Alltså en ny leksak!!
Allt för nu kram Haja!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en fin helg med hundarna.
Kram AG

Anonym sa...

Undrar vem som längtar mest ! Du eller alla hundarna??
Hoppas du får en härlig permis hemma med dina pälslurviga älsklingar

kram Annika L