torsdag 14 juni 2012

Ganska bra dag....

Låg länge idag har sovit som bara den i natt, undra just vad jag fick för blod i går.. Men det är skönt att bara ligga kvar i sängen och slumra en stund..
Herman och jag hade lite arbetslust så vi städade på terrassen och tog bort en massa ogräs där sopade och gjorde fint.. Sen blev det hammocken för hela slanten tog ut datorn och lyssnade på Spotify och hade det skönt i skuggan.. Kan inte göra så mycket i dag för mina händer är väldigt påverkade av cytostatikan och det börjar göra väldigt ont i fötterna också, men idag fick jag mina skoinlägg och jag hoppas det skall hjälpa till att det inte gör så himla ont..

Gipsavgjutningarna efter mina fötter..

Hasse skär till skoinläggen..


Åkte en sväng till stan innan jag skulle till Olmed och hämta inläggena, gick på Kapp Ahl en sväng och köpte ett par vita linnesommarbyxor, en långärms t-tröja och två linnen..
När jag vi kom hem igen var det dax att åka till Eskelhem för att fira min mammas 83-årsdag..
Ikväll har jag fått dropp och är lite glad för det för idag har jag verkligen inte kunnat äta något, allt smakar gräsligt, det är så tråkigt.. Händerna är som brännskadade och är väldigt angripna efter behandlingen och gör väldigt ont..
Naj nå skall jag ga pa hude isäng.. Go natt u siv gutt.. Kram Haja

1 kommentar:

Anonym sa...

Jobbigt att du har så ont.
Ann-Sofie