torsdag 7 juni 2012

Härliga dag..

Tänkte att jag skall börja blogga på kvällarna istället, börjar bli så lat på morgnarna och är också mycket piggare på kvällen som läget är just nu.. Ligger och drönar till klockan är minst 9.00 sover som bara den och det är så skönt, kan ligga vaken en liten stund på natten men det är inget mot hur det var förut.. Var himla trött hela förmiddagen idag, vi hade apporteringsträning på programmet idag.. Har varit ute på När och tränat tillsammans med Sara och Anna.. Hade det varit något annat jag skulle ha gjort idag så hade jag ställt in pga av trötthet..
Lissa erbjöd sej att åka med och köra bilen och det var ju helt kanon, sen tog hon så fina bilder också under träningen.. Dagens träning gick kanon, Herkules lämnade i hand allt utom vid två tillfällen på land, i vattnet är ju inte avlämningarna bra än, men vi får jobba på det. Jag är så himla nöjd med Herkules idag, tror aldrig han apporterat bättre med vilt som han gjort idag.
TACK Sara, Anna och Lissa för en helt underbar dag idag en riktig gulddag..
Här kommer en kavalkad av bilder..


Truls och Diva fick sitta i bilen!!

Jalle..


Herkules har lite barnträning.

På hemvägen åkte vi förbi Växthuset i När och köpte lite blommor till min blomtrappa..
Sen stannade vi på vägen för att äta våra medhavda bullar och lite kaffe..
Ikväll har jag äntligen fått mitt dropp igen, ikväll gick det att få i gång min port, lite strul var det men tillslut blev det retur i droppslangen som det skulle vara. Är lite rädd när det börjar strula så för då måste man ta blodprover i armarna och jag är ju så himla svårstucken.. I min journal på lasarettet står det Hysteriskt svårstucken.. Det säger en del.. Har ganska svårt att äta nu för maten smakar verkligen mej ingenting, skall bli skönt om det kommer någon dag då jag verkligen kan njuta av det jag tycker om.. Nu är det snart dax att krypa till kojs, i morgon har vi student här hemma.. Herman tar studenten, han har provat sin kostym och mössa och allt, blev så himla fin..
God natt och hoppas det blir en bra dag i morgon också... Kram Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var en härlig dag!
Kram Storasyster

Anonym sa...

Vet inte om jag håller med typ...
Nospuss från Truls