måndag 25 juni 2012

Vilket väder...

Oj vilket väder det har varit idag.. Dagen började med att Anna-Karin kom och kopplade bort mitt dropp, och tog bort droppnålen som sitter uppe vid hjärttrakten. Det är så skönt att få bort den där lilla slangen som hänger ner på magen, inte för att den gör något egentligen men skönt är det i alla fall att få bort den en dag, sen skall den kopplas på igen i morgonkväll.. Det är en nål på änden som skall stickas genom huden och in i porten som är inopererad.. Annars i dag har det inte hänt något speciellt, känner att jag aldrig får sova färdigt på mina sömntabletter när morgonen kommer var trött hela förmiddan, men då ringde telefonen hela tiden och hundarna skällde och skulle än in och än ut.. Dom håller en igång i alla fall.. På eftermiddan sov jag en lång stund och det var så himla skönt, vaknade när klockan var 3 och kände mej ganska utvilad..
Har börjat packa lite inför resan på fredag, mycket som skall med, har en hel medicinlista som skall med.. Efter kvällsmaten åkte jag och Börje ner för att kolla på båten, det har ju blåst och regnat hela dagen, Oskar har varit nere en gång och öst ur båten så vi skulle bara kolla och det behövas igen. Det gick riktiga vågor på sjön bara att hoppas att det mojnar tills på fredag när vi skall iväg..

Blev inte mycket till blogg idag, men när man är lat så händer det inte mera än så här...
Ha det så gott Kram Haja

Inga kommentarer: