söndag 24 juni 2012

Herr Padda...

I förmiddags gjorde jag ett härligt möte i trädgården Herr Padda satt i en av rabatterna..


En riktig bamse till padda var det, är så himla läskigt när man kommer med ogräshackan, tänk bara tanken att skada honom med hackan... Usch..


Sån härlig färg det är på den här blomman som jag absolut inte vet namnet på just nu..

Det har varit en ganska bra dag för mej idag känns som tröttheten har vänt lite i alla fall hoppas jag att det är så..
På eftermiddagen fick jag ett sms från min granne Ewa hon bjöd in mej på fika, vi satt och pratade en stund, sen fick jag besök av en arbetskamrat och en av ´´våra´´ boenden, då bjöd jag på lite fika.. Jag hade ställt iordning en bricka med saft, kaffe och koppar och glas och kakor som jag ställt på bänken, bara det att våran ´´älskade´´ Amica tyckte hon kunde ställa sej mot bänken och smaka på kakorna och fick då ut brickan mot kanten så allt föll i golvet, allt gick i krasch.. Hon blir aldrig bättre den damen.. Bara att fixa iordning en ny bricka..

Börje och jag åkte till stan och handlade mot kvällen ganska jobbigt med så himla mycket människor i affären jag blir helt slut av det, sen hämtade vi upp Lissa på hemvägen, ikväll har jag fått lymfmassage, fotmassage och ansiktsmassage.. Såååå himla skönt, så ikväll är jag jättetrött ligger och slumrar på soffan till fotbollen..

Truls var behjälplig...


Vi har vilat lite i hammocken också Herkules och jag..
Jag är nöjd med dagen helt enkelt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår! Det var myspys!
Kram Storasyster