fredag 6 juli 2012

Andra behandlingsdagen..

Förmiddagen flöt på som den brukar åkte med Oskar, Herman och Hugo till lasarettet där droppade de av mej, Lissa kom och mötte mej där och var med på behandlingen..


Efter behandlingen åkte vi och köpte en Darttavla på Team Sportia, så nu skall det kastas pil.. Faktiskt något jag kan delta i..
Somnade en stund i hammocken när jag kom hem.. Börje skulle på någon avtackning på sitt jobb ikväll, så jag bjöd ut Lissa och Christina på Tacos som alla mina underbara grabbar fixade i ordning.. Efter att vi ätit så så utmanade Lissa Oskar i varpakastning.. Oskar vann med knapp marginal efter att Lissa kom upp i varv.. Resultatet i kulan blev 12-9 till Oskar, tur han höll familjehedern uppe med att vinna..
Vi hejade på varpakastarna...

Varpakastarna..

Herkules markerade för Truls att det var hans matte..

Jag har haft en bra dag idag, sitter nu och ser på Morden i Midsommer då kan kan man lätt blogga samtidigt, för segare program får man leta efter.. I morgon skall jag få besök av en mycket god vän..

God natt Kram Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår! Det var så himla gott. Stryk i varpa - det får jag ta...
Kram Lissa

Catherine sa...

Hi hi känner igen beteendet med Herkules dom tror verkligen att dom är knähundar :D KRAM