lördag 7 juli 2012

Hjärnsläpp...

Har ofta lite hjärnsläpp i dag hade jag snurrat till det hela, hade ju bjudit en god vän på fika på eftermiddagen, men sen visade det sej att jag skulle göra något helt annat som jag tidigare bestämt.. Jag och Titti skulle åka ut till jobbet där Pia och Katarina firade sina födelsedagar med en loppis i salen där dom bjöd på gott fika.. Fick avboka fikabjudningen och den tar vi i morgon i stället..
Det var en jättetrevligt sätt att bjuda på fest, av pengarna dom fick in på loppisen skall dom ut och resa och målet var till Barcelona vad jag förstod..


Pia och Katarina var så vackert klädda dagen till ära!!

Jag köpte en ljusstake, en liten liten kista att ha mina smycken i, och en tavla som Pia målat.. Träffade så mycket folk så det blev många härliga möten..

Ikväll har vi grillat och jag är så glad att jag åt så mycket och tyckte verkligen det var gott, det är inte mycket som smakat på senaste tiden..
Efter maten kastades det pil på nya piltavlan..

Det har varit en härlig dag, känner att jag orkat med det jag skulle göra har känt mej pigg idag.
Nu får jag bara hoppas det inte blir åska i natt också, hatar åska som alltid skall komma på natten.. Det som väntar får se vad det blir..
Ha en god kväll och natt.. Kram Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar när du har sån´a dagar. Fler av dem TACK!!!
Kram Lissa

Catherine sa...

Håller helt med Lissa!!! Kram!