onsdag 4 juli 2012

Hemma till vardagen igen..

Det har varit dåligt med bloggandet har varit och är väldigt trött. Jag var på läkarbesök iförrgår, där bestämdes att jag skulle få min cytostatikabehandling var tredje vecka nu fram tills jag skall röntgas igen i augusti.. Ganska skönt då får min kropp vila lite mera.. Hade ett lågt kaliumvärde och fick nya mediciner till det, har så mycket mediciner så det är nästan svårt att hålla reda på alla.. Igår var jag varit väldigt trött på förmiddagen sov jag i hammocken och sen gick jag in och la mej på soffan en stund.. Hugo kommenderade mej att gå ut och träna lite med hundarna i trädgården, det var himla bra att komma ut och göra något en liten stund. Vi körde klockan, där vi visade på uttecknet men fick inte gå så vi vände upp mot en annan dummis och skickade på den istället, bra övning för Wisslan.. Dom var duktiga både Herkules och Wissla..


Nu är det soffan som hägrar... Jag är så in i vassen törstig hela tiden, funderar på att man kanske skall ta prov på om jag har högt blodsocker eftersom jag är både törstig och trött.. Idag har det varit en jobbig dag, det har varit tungt känner att jag inte orkar som jag gjorde för typ en månad sedan, skall det vara så här att jag blir svagare och svagare, för en månad sen planterade jag om blommor och bakade bröd som bara den, det orkar jag inte längre, eller har i alla fall ingen vilja som tar tag i mej.. I kväll skulle jag och Lissa åka in till Almedalen och lyssna på Jonas Sjöstedt och sen gå och lyssna på Afrogaist som spelade djembetrummor.. Hade egentligen sagt att jag inte orkade åka med men blev peppad av Lissa så det blev så, vi åkte in en stund och lyssnade på talet, och sen lyssnade vi en liten stund på Afrogaist också sen åkte vi hem..
Så mycket folk det var som lyssnade...

Jag på väg att lyssna på....

...Afrogaist

Inga kommentarer: