onsdag 11 juli 2012

Jag har i princip sovit snart i tre dygn, är helt utmattad. Oj vad cellgiftsbehandlingen har slagit till den här gången.. På förmiddagen hade jag besök av Yvonne från jobbet, som kom och fikade en stund i hammocken, jag älskar att få fikabesök om så bara en liten stund, det förgyller tillvaron väldigt.. Efter hon åkt var jag så trött att jag bäddade ner mej i sängen och här har jag legat resten av dagen.. Skulle ha tränat med Herkules i kväll men har fått ställa in det, det går inte.. Måste försöka piggna på mej för i morgon har Hajdes sin sommarfest och den vill jag inte missa, får se hur det blir med den saken..
Idag är det en ljuvlig sommardag, börjar tydligen bli lite varmt i vattnet också nu. Undrar just om jag kommer ner i plurret i år, annars har jag ju mina måndagar som jag simmar på Korpen, det är också väldigt skönt 32 grader är inte helt fel av bada i..
Jag och alla fyra hundar är helt ensamma hemma just nu, Börje åkte ner till Gnisvärd och grabbarna åkte in till stan, det är inte ofta jag är ensam känns ganska skönt faktiskt.. Det blir inte större blogg än så här idag..
Ha en fortsatt bra dag Kram Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas behandlingen biter ordentligt då, när den tar i så. Är nu tillbaka i Umeå förresten. Bilade upp idag. Här blommar syrenerna fortfarande, lite konstigt får jag säga. A-Sofie

Catherine sa...

Är skönt att ha huset för sig själv ibland :D Man kan göra vad man vill då :D tex dansa naken :D :D

Såg att febern hade gått ner , superskönt!!!! Du vet nu måste du piggna till för i aug så smäller det igen :D

Håller tummarna hårt hårt att vi syns då igen!!!!

KRAMAR Catherine