måndag 23 juli 2012

Konsert...



Igår var en skitdag, hade ont i magen hela dagen, egentligen skulle vi åka till sudret och hälsa på Börjes mamma, men det fick vi avsluta, hade också lite feber igen, låg hela dagen och mådde skit fick ta extra morfin vid två tillfällen.. Idag började dagen också dåligt, jag var helt slut och har mått illa, men febern hade försvunnit.. Lissa och Christina hade ordnat med en minikonsert för mej i kväll.. Jag övervann orken och följde med och det ångrar jag verkligen inte, det blev en urmysig stund.. Vi åkte hem till Bitte och Tomas Boström, de hade ordnat så han sjöng några sånger för oss, och det var inte bara sånger utan han har en berättelse för varje sång jag njöt i fulla drag. Sen hade Lissa och Christina med sej ost och kex och frukt som vi åt efter minikonserten..
Tidigare idag hade jag också besök av Lissa och hennes hundar, då byggde Zelma och Herkules en hundmur så att inte Truls skulle komma för nära mej..
Men vi lurade dom till slut och kunde ha en liten mysstund Truls och jag...
Jag får väl sammansfatta dagen att det började som en skitdag men som bara blev bättre och bättre...
Kram Haja

1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastiskt att du orkade!!!
Kram Lissa