torsdag 9 augusti 2012

Medeltidsmarknad...

Idag gick jag upp ganska tidigt, men sen softade jag på soffan och somnade som en stock och vaknade när klockan var 11.. Det var dax att äta lite och sen åka och hämta Lissa som åkte med på behandlingen idag.. Klockan 13 var det dax för giftintaget, det känns ju inget när jag får det det är väl mera känslan att nu kommer jag att bli så där himla trött igen som är lite jobbig..
Visar upp min fläskiga mage, den är väldigt uppsvälld av jag vet inte vad.. Känns som om jag är helmätt hela tiden ganska jobbig känsla. Tog också upp med sköterskan att jag har så himla ont i ena höften, vet inte om det är en biverkan eller om jag ligger och sitter för mycket, men det gör i alla fall så in i vassen ont när jag skall gå.
Efter cytostatikabehandlingen gick vi in på medeltidsmarknaden en stund i hällande regn.. Det var ganska avslaget inne på marknadsplatsen det var många stånd som var stängda idag. Men det är en urhärlig miljö att gå och strosa i en stund, kanske blir en sväng i morgon också om vädret är lite bättre..
Tänkte äta lite vildsvin idag men vädret var så dåligt så jag tappade lusten att äta gott..

En del uppträdanden, här några som sjunger medeltida sånger..

Tyvärr var inte alla smeder igång idag!!

Efter medeltiden tog vi en sväng in på ÖB för lite shopping och sen skjutsade jag Lissa hem.. Tack goa snälla Lissa att du följer med mej på mina behandlingar.. Köpte tuggben till hundarna så nu ligger dom och smaskar på dom här inne på rumsgolvet..
Kvällen blir väl OS framför tv:n kan jag tro..
Ha en go kväll Kram Haja

Inga kommentarer: