onsdag 15 augusti 2012

Apportering..

Idag var jag tvungen att komma upp ur sängen i tid, har haft en jäklig natt.. Först fick Amica ont i magen och skulle ut tre gånger, jag hade så himla ont i höften fick ta medicin men det hjälpte inte så mycket. Jag var vaken en gång i timmen hela natten, när jag då tar så mycket morfin får jag också ont i magen av det och måste då ta novalucid. Det är ett skit!!
Men som sagt jag var tvungen att gå upp för vi hade bestämt med Maggan och Chilli att träna apportering i dag, vi skulle träffas vid Folkracebanan i Follingbo där vi körde lite minnesträning, ganska mycket markeringar av varierande svårighetsgrad.. Hundarna skötte sej bra..
När jag kom hem fick jag besök av Ulla som kom med en fantastiskt fin blombukett med härliga höstfärger i.. Vi satte oss i hammocken och fikade lite, efter en stund dök Åsa upp också med jättefina blommor i en kruka. Vi satt och fikade i hammocken och då dök också Dan (Ullas man) upp och fick en fika, trevlig pratstund med goa vänner..

Efter fikagästerna hade gått så var jag ganska mör efter dagen och somnade som en sten i soffan.
I morgon har jag fått en läkartid och skall få besked om min röntgen som jag gjorde igår, lite spänd är jag väl över vilket besked jag skall få, hoppas det bara är ren smärta som kan bli av behandlingen och att det inte är flera metastaser som ligger och trycker..
Jag har haft en himla bra dag och är så glad över att jag har så många goa vänner som hör av sej och kommer och hälsar på mej..
Pratade med Oskar idag, han är ledig på fredag och då kanske vi skall tända på ässjan så jag får smida lite, skall bli så himla roligt..
Nej nog för nu Kram Haja

Inga kommentarer: