fredag 24 augusti 2012

Mina vänner..

Är så glad, idag har jag haft besök av bästa vännerna från mitt jobb.. De hade med sej färskt bröd från köket på Hajdes och det var gott, så bjöd jag på en kaka.. Fick en fantastisk blombukett som var plockad rund den fina dammen som finns där ute.. Så hade dom med sej goda vindruvor från växthuset.. Vi hade en jättetrevlig fikastund tillsammans och jag njuter i deras sällskap, Eva-Lena hade med sej bilder från deras Skagenresa som vi såg på tillsammans.. Nästa vecka skall jag åka ut och hälsa på en dag och för att lämna ett nytt läkarintyg... Har nu blivit sjukskriven till sista november..
Börjar gå ner lite för räkning nu, känner mej ganska trött, har varit på behandling idag också och efter den var jag väldigt trött så jag har sovit ganska mycket på soffan efter det.. Börjar känna att mitt illamående börjar komma tillbaka och har svårt att tänka på goda maträtter.
Ikväll håller Börje på att baka pizza, hoppas jag kan äta en bit.. Har precis varit ute och cyklat min lilla runda, den har jag sagt att jag måste ut på varje dag hur jag än mår, får se hur långt det håller..
I morgon är det hundutställning, Wissla skall ställas ut och nu måste vi hålla tummarna för att hon tar sitt Championat.. Det blir som det blir med det.
Allt för idag! Kram Haja

Inga kommentarer: