tisdag 21 augusti 2012

Creperi....

Idag har jag haft min mamma på besök en stund, åkte och hämtade henne och vi fikade här hemma på terrassen.. Har inte haft så mycket ork så det har inte blivit av förrän idag, sist hon var här var när Herman firade sin student i juni.. Vi hade det mysigt, det var skönt att sitta ute idag, tittade på alla mina blommor, gick en sväng till växthuset och hon fick lite gurkor med sej hem och lite sommaräpplen till en äppelkaka.. Tror hon var väldigt nöjd med sin tripp hem till oss..

Mamma och Herkules..
Ikväll träffade jag en go vän och vi var i stan och åt en bit mat, vi gick till Cereperiet i innerstan, jag åt en jättepannkaka med kräftröra, västerbottensost och lite grönsaker på, så himla gott.. Men det är så mycket så jag måste lämna hälften, blev helt proppmätt.. Vi har gjort det här som en tradition att gå ut och äta en bit mat en gång på sommaren, hade en himla trevlig stund tillsammans, att och pratade om allt.. Härligt!!
Tack Kina för en himla trevlig kväll!!
Idag har jag fått kallelse till strålning på Karolinska, det skall ske på torsdag i nästa vecka. Då åker vi upp på onsdagen innan för jag skall vara på plats alla redan kl. 10 på torsdag förmiddag.

Det här var allt för idag.. Kram Haja


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig dag!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Det låter härligt med creperie. Har de glutenfria crepes också?
Kram Monica