onsdag 22 augusti 2012

Ingen bra dag..

Orkar inte skriva så mycket i kväll, det har varit en ganska tung dag idag. Vaknade med en vansinnig värk i ryggen och fick ta ganska mycket morfin, men det hjälpte inte fullt ut idag.. Vi hade bestämt hundträning i Ala på förmiddan så vi åkte i alla fall iväg och tränade en stund, det gick ganska bra men fick sitta ganska mycket.. Herkules gjorde i alla fall ett bra jobb idag.. När vi åkte hem måste vi åka förbi Apoteket och få hem lite medicin igen men som vanligt fanns det inte på recept och jag fick gå införbi Onkologen och få lite nya, jag hade dålig koll alltså.. Helt slut var jag när vi kom hem.. Tur jag har Hugo som följer med mej på hundträningen annars hade jag aldrig kommit iväg idag..
Lissa kom hem till mej och lindade hela benet och det kändes skönt.. Är så svullen i hela benet och det här skall ta ner svullnaden.. Samlar på mej så mycket vatten trots att jag får vattendrivande medicin..
Känns som att ha ett gips på kan jag tro..
Hoppas morgondagen blir lite bättre, skall få behandling nu i två dagar så vi får väl se hur mycket biverkningar det blir av det..
Kram Haja

Inga kommentarer: