måndag 20 augusti 2012

Sen morgon..

Idag är jag trött efter gårdagens strapatser.. Kom inte upp ur sängen förrän klockan nästan var 10. Frukost vid 10.30, sen gick Herkules och jag och satte oss i hammocken för lite morgonkaffe och tidningen.. Har inte gjort något speciellt idag på förmiddan gick och plockade lite, hängde lite tvätt bl.a. Oskar åkte till stan och handlade lite, sen kom han hem och lagade en fantastisk kycklingrätt till oss.. Mums!! Efter lunchen gick jag hem till Titti för att prata lite och fika, fick berättat mycket från Hajdes resa till Skagen, så härligt att höra att dom haft det bra där.. Vi har varit där en gång förrut och då var jag med, det var en fantastisk resa då också så bra organiserad så allt flöt på så bra.. Att vandra på Skagens milslånga stränder.. Hade jag inte varit sjuk så hade jag också varit med så klart.. Sen har bara dagen gått på och det har inte hänt något speciellt..
I morgon har jag lite planer på att ev. ta hit min mamma på en fika om jag orkar det och om hon också orkar så klart.. Det får vi se i morgon.. Sitter här och ser på tv men ikväll är det verkligen inget att se på.. Så jag tar nog och hoppar i sängen nu snart..
Kram Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då blir hon nog glad. Inget stadsbesök för henne i alla fall, sa hon igår.
Kramar från Storasyster

Anonym sa...

Hon skulle kanske kunna åka med mej på torsdag till sin vän, när jsg ska på behsndling..