fredag 7 september 2012

Hemma igen..

Ja nu är jag hemma igen, skönt!! Natten på sjukhuset har varit jobbig, har haft så himla ont i magen och har varit väldigt uppsvälld. Har tagit ganska mycket morfin och då har det hjälpt för stunden, just nu är det mycket bättre.. Har inte haft någon matlust idag och det har inte blivit något ätande.. När jag kom hem la jag mej i sängen en stund för att vila, Lissa kom ut till mej för att linda mitt ben, det är ungefär dubbelt så tjockt som det andra. Behöver få ner svullnaden tills i morgon då jag kanske skall gå lite på jaktprovet..

Herkules agerade som sjukgymnast..


Nu är klockan kvart över sju och mitt besök kommer med båten vid 11-tiden. Skall mötas upp nere vid Gnisvärd och våran strandbod, det är ju så himla mörkt mitt i natten så vi får åka ner och tända upp lite..
Sen börjar dagen tidigt i morgonbitti..
Den här helgen har jag väntat väldigt länge på och nu blir den verklighet, trodde inte på det i förrgår när jag var så himla sjuk..
Det får blir allt för idag Kram Haja

1 kommentar:

Maud sa...

Hoppas helgen blir så bra som du önskar! Vädret är med dig!/kram Maud