onsdag 12 september 2012

Sjukhuset igen...

Vet inte riktigt hur jag skall börja.. Men lördagen blev som planerad, Catherine kom på fredagnatten och vi mötte upp vid strandboden. Sen var det jaktprov på lördagen en väldigt blåsig och kall dag ute vid Asa i Lojsta. Sen åkte vi hem till Stenkumla för att äta. Oskar hade gjort god mat, kött med svampsås och rotfrukter i ugn.. Vi skulle ha tränat efter maten men där tog orken slut och vi stannade hemma och kollade på tredje kullens MH och funktionsbeskrivning.. Dessa vildhjärnor med fart så kul att se på. Sen åkte Catherine och sina guldhjärtan ner till strandboden.. Vi skulle träna i söndags men för min del blev det istället sjukhuset med världens magsmärta.. Goa Catherine tog sej då an Hugo med Herkules och Wissla istället och dom hade en fantastisk träning och Hugo var så nöjd.. Vi avslöt helgen med att Catherine kom och sa hej så på sjukhuset.. Jag är så tacksam över helgen, att Catherine kom även som situationen är som den är..

Jag är fortfarande på sjukhuset har en sond ner i magen, fått tillbaka smärtpumpen så jag kan reglera själv när jag får ont. Jag ska få en Peg inopererad i magen, då jag inte har någon passage från magsäcken och vidare ut. Så det är bara att säga tack och hej till goda middagar.. Det är sorgligt men bättre det än att ha ont hela tiden.. I morgon ska vi få mera info om det..
I dag har jag haft många besök, men ett av besöken var särskilt fick besök av Ante, en liten mysterländer valp på 8 veckor så vansinnigt söt..
Ha nu en fin kväll Kram Haja!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att höra av dej på bloggen. Hoppas du kommer hem till din familj och dina älskade hundar snart snart.
kram Annika L

Ann-Sofie sa...

GOD NATT OCH SOV GOTT.

Anonym sa...

Skönt att höra något ifrån dig Harriet! Vidur och jag har pratat om dig ikväll. Hoppas att du snart får komma hem!
Kram Monica & Vidur

Anonym sa...

Du är en fighter Haja, Kramar Ewa

Anonym sa...

Hej å hå! Här sitter jag och väntar på dig i den sköna fåtöljen på ditt rum. Du är på röntgen och skall tappa vatten ur lungsäcken. Sitter här och dricker lite kaffe och tar en paus i arbetet. Hoppas att det blir lättare att andas efter tappningen - jag tror att det blir det. Har varit på möte två våningar upp. Om jag inte är kvar när du kommer ner så hör jag av mig lite senare.
Superduperkramen från Storasyster

Anonym sa...

Hej Harriet.Vi ville bara skicka en hälsning och säga att vi saknar dig. Vi vill att du ska bli frisk och börja jobba igen. Vi hoppas att du kan komma och hälsa på oss i Enegården snart.

Många kramar från Stefan, Ingmar och Micael och Therese