lördag 23 juni 2012

Midsommarhelgen...

Igår var det Midsommarafton, började dagen med att min sjuksyrra kom och tog bort mitt dropp.
Tog ett blodtryck..

Midsommarafton brukar vi åka till Gnisvärd och ha med oss en stor jordgubbstårta och så blev det i år också.. I år var vi många runt fikabordet..

Anton, jag och Börje på väg bort till Midsommarstången..

Mamma och jag..

Träffade en god vän...

När vi kom hem så kastade jag mej på soffan och var helt slut.. Vi skulle vidare hem till Lissa o Christina för att äta Midsommarmat.. Dom hade dukat i sitt ´´växthus´´ som mer är som ett lusthus..

Jag fick ligga till bords, när jag inte orkade med allt prat stoppade jag hörsnäckorna i öronen och lyssnade på något på radion.. Somnade då och då också..

Hugo Herman och Oskar..

Börje, Eva, Christina, Brittis och Roger..

Christina, Brittis, Roger och Göran..

Idag är det Midsommardagen och jag är jättetrött, det har varit mycket nu, ligger på soffan till klockan är ungefär tre, får ta mej själv i kragen för att orka upp överhuvudtaget kroppen vill inte idag och jag mår ganska illa.. Vi bestämmer oss för att ta med Herkules, Wissla och Zelma på lite träning, åker ner till skjutfältet för att träna lite sök, dom är duktiga alla tre både på passiviteten och i arbetet dom gör..

Wissla på väg in till Hugo..


Herkules


Zelma..


Wissla och Herkules i passivitet..


Amica var inte med idag hon fick åka med husse till sudret för att hälsa på farmor.. Hon hade haft en jättebra dag där ute i lugn och ro...
I stort sett har det varit en ganska bra dag, men ikväll känns det som om livet är så tungt just nu, är tråkigt att inte orka med det jag brukar att inte kunna äta utan att må illa kroppen fungerar som den brukar. Det låter inte som om det är så mycket men det kostar på psyket ganska mycket.. Men nu har jag börjat räkna ner tills fredag när vi skall resa iväg, bara att hålla tummarna att allt går som jag planerat..

Nej ha en go kväll Kram Haja

Inga kommentarer: