måndag 30 juli 2012

Röntgen..

vaknade pigg idag också.. Idag har jag varit på ct-röntgen och skall få min dom på onsdag vad som hänt sen sist.. Fick ju avbryta behandlingen förra veckan så jag är förberedd på att det kan vara till det sämre faktiskt.. Men just nu känner jag ingen oro, det tar jag då.. Annars har det varit hyfsat väder idag efter det hemska regnovädret igår kväll.. Hugo och jag var på apporteringsträning mitt i ovädret men vi avbröt och åkte hem för jag började frysa och någon förkylning vill jag inte dra på mej.
Jag är så himla glad, skall få besök av våran Kennelmatte i september, det är jaktprov då som hon skall starta på och så kommer vi att träna också tillsammans.. Jag tror inte jag kommer att starta, satsar på att kolla på mina vänner som skall starta och spar energin på att träna med Catherine istället, måste hushålla med energin och att starta på provet kommer att dra en hel del energi. Dessutom är vi inte så tränade att det blir bra, vi spar oss till våren..
Kram Haja!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara så himla fantastisk Haja!!!
kramar i massor / Annika L

Anonym sa...

Har följt din blogg ett tag och sett på alla fina fotografier. Tänker ge mig ut till Hejnum snart och ta några bilder på Ruffa som är 13 år och helt döv och Bessie, de gamla damerna. Tänker mycket på dig och hur fint vi hade det i skogen när vi spårade. Håller tummarna i morgon.
Många kramar från Eva och Bessie.

Anonym sa...

Tänker på dig och håller alla tummar och tår, för dig... Kram Ewa