fredag 3 augusti 2012

Fårö....

Efter att Malin varit här och kopplat bort droppet i morse så packade vi in i bilen och for upp mot Fårö.. Idag blir bloggen en bildblogg.. Vi har haft en fantastisk dag, satt och åt medhavd sallad på raukfältet vid Digerhuvud..
Alla hundarna var med och de njöt av att få vara med oss hela dagen tror jag..



Däckade i bilen efter att ha gått bland raukarna.. Balansen är ju inte så bra, och min muskelsvaghet och dåliga kondition så flåsade jag som om jag sprungit ett maratonlopp..
Vi åkte över Ar hem och där fanns det här lilla fiskeläget..
och hundarna fick ett svalkande bad i värmen...
Oj vad jag är nöjd med den här dagen, bara att njuta, nästa vecka är det behandling igen och då vet jag att det blir andra dagar...
Ha en skön kväll Kram Haja

2 kommentarer:

Trulsbollen sa...

Härliga bilder! Vilken dag! Mysigt att Börje fick en så´n fin avslutning på semestern!
Kram Lissa

Catherine sa...

Härlig dag!!! Fårö är så fint! är nog pricken över i på Gotland :D Härliga bilder! KRAM