tisdag 7 augusti 2012

Härligt med besök...

Idag har jag haft en bra dag, varit ganska aktiv.. Gått här hemma och fixat med blommor och annat.. Varit ute på min promenad jag brukar gå en liten sväng på vägen med Herkules, det är ju inte alla dagar jag orkar gå den, men idag var det skönt att promenera.. På eftermiddan sov jag en stund på soffan..
Ikväll har jag då haft besök av mina två gamla barndomskamrater Kanna, Annika och så Bernhard, så himla roligt, många minnen hade vi att prata om.. Det är så skönt, en del människor är bara så himla lätta att prata med och så var det i kväll.. Annika var tvungen att bryta upp efter en stund, men vi andra satt och pratade länge och väl, så roligt!!
Ikväll är det rena höstrusket ute, det blåser och regnar som spön i backen usch!!
Nej nu skall jag se lite mera på OS, sju medaljer just nu, undrar om det blir flera...
KRAM Haja!!

1 kommentar:

Catherine sa...

Håller med är ett riktigt höst rusk ute! Kallt o blåsigt! Hoppas på en fin höst när vi missade sommaren :D
Är liten överraskning till dig hi hi får se i sept :D KRAM