måndag 6 augusti 2012

Somnade på soffan..

Oj det får bli en kort blogg i kväll, jag somnade som en stock på soffan, har inte vilat något idag och är väldigt trött i kväll.. Men jag skall se Wallanderfilmen som snart skall börja hade jag tänkt..
Idag vaknade jag och hade så himla ont i magen igen, den är ofta som om jag skulle ha ätit alldeles för mycket och är helt uppsvälld.. Vet inte riktigt vad det är som gör att det är så..
Idag var det jag som stod för maten här hemma, det blev bara risotto så det var väl ingen särskilt svårlagad mat inte.. På eftermiddagen ringde Anna och kom över en stund härlig pratstund, blev inte så himla länge för jag hade bestämt att åka och fika hos min mamma.. Oskar, Herman och jag åkte och fikade.. I morgon har Hugo och jag bestämt att träna lite med hundarna få se vad vi hittar på.

Så här har min dag varit.. Kram Haja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att magen är bättre idag!
Kram Lissa

Catherine sa...

Med magen är det inget roligt! håller tummarna att det har lugnat ner sig! KRAM